Ny design klar och hard work work '

Hallå i stugan

Nu är min nya design "klar". Någorlunda iallafall. Jag är rätt nöjd. Jag har haft denna design liggandes på en av mina designbloggar så istället för att bygga en ny från grunden var jag lite lat, hihi. Har även lagt in lite nya små ikoner som är gjorda av Sanna. As you can see, så går designen i rosa nu, girly girly! Dessutom en otroligt charmerande bild på mig, visst?

Har ni några synpunkter på layouten? Jag ska även, när jag har ork, göra en header.

För tillfället orkar jag inte göra så mycket. Jag har suttit fastklistrad i telefonen idag, har både ringt dagis och gjort lite kompletteringar till andra små artiklar vilka kommer bli publicerade så småningom. Jag väntar även på svar på mailen - från en kurator och från en av de tre tjejerna jag intervjuade förra veckan, yippie!

Nu ska jag hålla tummarna på att jag kan hitta på något i två timmar så jag slipper dö av tristess innan jag ska åka till Mörby Centrum, där jag ska möta min moster för vi ska handla lite mat!

TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0