Let's don't get panic


Okej. Jag sitter på praktiken just nu och dricker té, jag gjorde precis en liten "att-göra-lista" för att se hur mycket jag måste göra och vad jag för tillfället har att göra fram tills praktikens slut {sista dagen för mig är 13/4, så det är över en månad kvar.. men tills dess ska jag även ha två veckors ledighet}. Och ja, jag fick väl lite panik över hur mycket jag har att göra och som jag bara skjuter upp h e l a tiden.

Jag ska:
Skriva klart en notis om musiktävlingen Emergenza. √
Skriva en Prio 2:a om tre tjejer som gör en dokumentärfilm om folkmord som projektarbete. Det har kört ihop sig.
Skriva klart en notis om en man som gjort ett medborgarförslag om hur Märsta ska bli Sveriges hållbaraste stad. √
Kontakta en kvinna och skriva en notis om läkemedelsgenomgångar.
Kontakta en man och skriva en notis/prio 2:a om en engelskspråkig AA-grupp.
Börja med en UNG-sida som ska handla om vad unga vill att deras föräldrar ska och inte ska göra. Detta ska vara en prio 1:a {2500-4000 tecken}, en prio 2:a {800-1500 tecken} och en enkät.
Ringa dagis och kartlägga vad de ger barnen för frukost/mellis och varför de ger barnen det.

Jag känner mig lite dum som aldrig gör något i tid, men detta ska gå vägen. Och det kommer det att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0