Hemsk dröm

Oh hai :> Mår lite bättre idag, eller snarare mycket bättre! Alldeles strax ska jag, mami och bror upp till lantstället och sådära.. 

Usch, på tal om ingenting, jag drömde en jättehemsk dröm inatt. Jag drömde att jag, pojkvännen och hans mor var ute och festade, eller iallafall jag och F. Vi hade skitkul och när allt slutade så gick jag iväg in i en klubb igen för att försöka få ut folk (fråga mig inte varför...?) och när jag kommer ut igen ser jag F's mor står vid ett hörn med en av hennes kompisar, och så kommer en polisman fram till henne och hon skriker till och springer iväg. Jag går fram till hennes kompis och frågar vad som hänt och då säger hon "Jaaaa... det verkar som att F ligger därborta och är död...."..

Ja, ni kan ju tänka er paniken jag hade imorse när jag vaknade. Nej, men vi hörs sen eventuellt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0