6/3-2012

Godkväll! Fy vad trött jag ääääärrr :< Väntar på att moster ska komma hem så vi kan äta foodish, köttfärssås blir det idag. Mumsfilibabba!

Jag är jättesur på tekniken idag. Hade en intervju igår med tre tjejer, som jag spelade in för jag känner att jag vill ha mer kontakt med de jag pratar med istället för att sitta och anteckna. Ja, det var frid och fröjd och intervjun gick jättebra, och så idag när jag ska lyssna av intervjun, så är den f ö r b a n n a d e j ä v l a s k i t e n borta. Så jag fick maila tjejerna och fråga om dom kan vara snälla att svara på frågorna via mail istället. Väntar på svar just nu, förhoppningsvis har jag det imorgon!
I övrigt har jag haft en bra och tråkig dag. Längtar tillbaka till skolan så man har någon att prata med. :>

Jag har beställt hem Cataclysm nu, till mitt konto. WoW-nöööööööörd, yes I am!


Känner att lilla Mio-hjärtat får pryda många inlägg atm. Min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0