2/3-2012

Nu är det bara tre timmar kvar, woop woop. Helg!
Hej på er. Fortfarande förkyld är jag…. Inte så kul kanske, men det löser sig. Sitter på jobbet just nu, dör av trötthet men det lär lösa sig. Som sagt ”bara” tre timmar kvar. Musiken funkar inte heller, kul. Och jag har ingenting och göra, eller egentligen har jag massor och göra men jag o r k a r inte verkligen. Min handledare skulle döda mig om hon visste att jag inte gjort något alls på hela dagen.

Trotsade min hals förut och gick till systemet – själv, för första gången. Köpte en liter vin som jag och mor min ska dricka ikväll när hon kommer hem (om jag är vid liv då så att säga va). Förhoppningsvis är jag det.

Nej, jag ska väl…. Göra något nyttigt. Som att låtsas skriva en planering för nästa vecka, eller varför inte ringa något samtal? We’ll see, längtar hem i vilket fall som helst.




Kissemiss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0