15/3 - le chilldag

Godmorgon! Hur står det till? Jag är otroligt trött... så idag blir en chilldag. Har bara planerat in att ringa ett samtal dagis i eftermiddag, sedan skriva klart tre grejer och om jag får en bild ska jag redigera den bilden dessutom. Jag har dessutom nu officiellt jobbat igen min födelsedag {tog ledigt...} och det känns skönt!

Nu ska jag skicka in min text om de tre tjejerna för redigering på Doris, sedan ta det lugnt. Ikväll ska jag gå, gå och gå. Blir den långa svängen till tåget och sedan promenad med moster när hon kommer hem. Mysigt! Och imorgon är det sista dagen innan jag är ledig i TVÅ VECKOR. Härligt härliiiigt

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack :D

2012-03-15 @ 10:07:36
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0