13/3

Godmorgon!

Är lite tidig idag på jobbet, kom redan för en halvtimme sedan. På dagens schema står det att skriva klart en kort notis om läkemedelsgenomgångar, lägga in två artiklar i Doris {redigeringsprogram tiep} och ringa en jävla massa dagis. Jag blev inkallad till min handledare igår precis när jag skulle gå hem och fick veta att hon vill kolla hur det går för mig angående det, så ja, det är bara att ringa då det är cirka 30 dagis som ska ringas och jag har ringt två stycken. Hon frågade även hur jag trivs och vi pratade lite om att jag ska få göra layout på fredagar - woooooop.

Nej, kanske ska starta. Ska lägga in den första artikeln i Doris nu sedan börja ringa. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0