Årsresumé / del 1 '

LÅNGT INLÄGG!


Januari


2011 började med att jag och världens bästa pojkvän firade tre år tillsammans och även två år som förlovade.


Jag och Clara {på bilden} var med vänner och tittade på Kan innehålla spår av nötter, som vår klasskamrat {trummisen} är bandmedlem i!


Jag frös as a fuck när jag hade på mig en vårjacka mitt i vintern.

Andra saker som hände i januari var att jag, Clara, Karl och Raz livesände ett radioprogram i skolan, jag hade huvudvärk mest varje dag, och jag och Clara hade fett i skolan.



Februari


Efter skolan en dag.




10/2-2011 åkte vi till Bjursås och åkte skidor! Jag som aldrig åkt skidor förr i backe {och för övrigt är bambi på hal is jämt} ramlade mest, åkte "pulka" nerför backar, och kollade på när andra åkte. Jag gick upp klockan 04:00 den morgonen och jag tror att Clara och jag somnade hemma hos henne när det gått 24 timmar. Trötta var vi!



JAG FYLLDE 19 ÅR! På bilden ↑ sitter jag i skolan och har multimedia. Skrev i min förra blogg: "Nitton år. Imorgon är jag närmare tjugo än vad jag var igår, och ännu längre ifrån arton. Väldigt logiskt. Just nu har jag Multimedia och jag fick en kycklingtoast av Måns idag, i födelsedagspresent. Och av Rebecca fick jag två klubbor. Nu har vi genomgång. Puss."



Jag var bambi på hal is på väg till ett tandläkarbesök!



Mars

Mars månad var en händelselös månad. Jag gick i skolan, träffade min pojkvän och sov mest för jag var så utmattad. Det vankades releasefest för vårt magasin {som jag, Clara, Rebecca och Michelle hade jobbat med sedan terminstart}. Jag såg även en av dem vackraste och sorgligaste filmer jag någonsin sett. Jag älskar den filmen fortfarande - Untamed Heart!



April, maj och juni kommer imorgon! Nu ska jag dejta kudden. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0