Underbara snö '

God förmiddag, denna.... snöiga söndag!

Det var väl inte planerat att hända något igår, men när en av F's vänner smsade så var det inte mycket snack. Först tänkte jag vara hemma trots jag sagt att jag inte skulle det, men blev bra mycket mer lockande när en kille var där som jag fick otroligt bra intryck av förut!
Vi chillkrökade, snackade, spelade kort och lyssnade på bra musik. Fick gå hem i ett snöoväder klockan 3 på natten och när vi kom hem åt vi mat, tittade på TV och sov. Mysig lördag!

Söndagen kommer bli desto mindre mysig. Jag ska skriva ett reportage som texten ska vara klar till imorgon - stress! Jobbar dock bäst under stress, så det ska nog gå bra. Nu ska jag fixa mig, låter som vi ska ta oss utåt en sväng strax.

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0