Nyårsafton

Hej vänner! Hade ni en bra nyårskväll? Det hade jag.

Åtminstone tills jag fick i mig för mycket och dricka. Efter klockan elva kommer jag inte ihåg någonting, endast små glimtar av hur jag tittar på raketer och att jag helt plötsligt är hemma i badkaret och skakar som en besatt för jag fryser så mycket! Men men, sådant händer... Nu är det ett nytt år och nya tag!

Har ni några nyårslöften då? Jag har inte tänkt så på några, men jag har iallafall bestämt mig för att vara mer försiktig när det gäller alkoholen. Och att gå ner några kilon i vikt... Och ta studenten (woop woop!) med bra betyg!
Som sagt, hur ser era löften ut? Berätta för mig!




Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allt bra med dej? kram

2012-01-02 @ 17:41:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0