Love your way of life '

Cause you gotta look her in the eye
and you gotta love your way of life


Precis hemkommen från Uppsala. Vart en sväng på China Garden för lite buffé, sushi och surr i några timmar med älskling och hans kompis Tom. Köpte även lite godis på Coop så nu klarar jag mig resten av natten. Ska nog trotsa lite och lägga mig "tidigt", så jag får F nöjd med att gå upp tidigt imorgon. Jag är alltid sådan, vänder på dygnet sista dagarna på ett lov så jag inte hinner vända tillbaka när skolan börjar igen - och blir jättetrött efter två minuter i skolan.

Imorgon bär det hem. Jag vill umgås med min mor lite innan skolan börjar på onsdag, och dessutom har jag varit i Enköping i över en vecka! Det ska bli rätt skönt att komma hem hihi. Saknar mamma, som den mammagris jag är! ♥

Kommentarer
Postat av: helena

nu har jag lagt till dig på bloglovin. Säg till när du lagt till min blogg :) Kram

2012-01-08 @ 09:04:27
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0