In school '

Hej vänner!

Jag sitter i skolan just nu och väntar på att jag ska börja. Jag har gjort en intervju idag på morgonen med SC Styling och det gick väldigt bra! Tror dock - vilket jag även sagt till läraren - att jag aldrig i hela mitt 19 åriga liv kommer klara av att skriva 10.000 tecken. Då sa han att det var det längsta man får skriva (10.000 - 15.000 tecken) och att det går nog bra om det blir mindre. That's what he said! Och ja, en stressfaktor mindre.

Träffade precis på en gammal kompis, vi var väldigt tighta när vi gick i högstadiet. Vi har nämligen nu inte setts eller pratats vid på över ett år, så vi bestämde att vi ska höras av och ta en fika för att "catcha" upp vad som hänt! Trevligt trevligt..

Ja, men det var väl allt. Nu ska jag vänta på Polat och äta lunch innan vi börjar om en timma. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0