För blinda själar är alla katter lika. För en kattälskare är varje katt unik. '

Har inte hunnit fixa med en årsresumé, men jag lovar att göra det imorgon. Så mycket som måste sorteras och skrivas, det är saker som ska påminnas om och så vidare! Så jag fixar det imorgon någongång, hehe. Nu ska jag dricka upp mitt té och hoppas på att bli trött någongång!

Imorgon ska jag hälsa på min mormor + kissekatt. Simson {katten} fick mormor av mig för något år sedan då hon fyllde år. Tur var väl det, för annars hade hon varit helt ensam nu då hennes gamla katt avlivades i höstas. Simson är en busig liten krabat som älskar att använda sina klor - på ben, ryggar, i ansiktet... men trots detta är han en helgo kille ♥


Har ingen bild på Simson, så visar en bild på min lilla Miso ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är bra med mej!

gör du idag?

2012-01-10 @ 12:09:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0