Dag 3 / Mina föräldrar

Vad ska man skriva om ens föräldrar? Mina föräldrar är skilda sedan 2007. Dom pratar inte med varandra längre heller, för den delen. Det var en stor sorg och besvikelse när dom separerade, då jag alltid trott att vi skulle vara tillsammans jämt.

Min pappa heter Dick. Han bor nere i Småland, med en ny brutta och driver ett eget företag där nere. Dom har även en second-hand-butik, sånt gillas! Jag träffar min pappa ungefär en gång per år, då jag och även han hat otroligt mycket för oss! När jag var liten var jag en pappa-gris, jag älskade min pappa mer än allt (det gör jag fortfarande, men på ett vuxnare vis).

 

Och min mamma.. hon heter Annelie. Henne bor jag hos! Hon jobbar som undersköterska på ett äldreboende i byn där vi bor. Jag älskar min mamma, hon finns alltid där för mig när allt är svårt och jag gör likadant för henne när hon har det jobbigt. Mamma och jag har en speciell relation, som inget kan ändra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0