5/1-2012

Godkväll vänner!
Idag har varit en rätt händelselös dag faktiskt, då jag endast har handlat lite småsaker med Freddieboi, bland annat blandningar av de fyra sädesslagen, rispuffar och så till F's råttbebisar ♥ Sedan har jag lagat lite mat och bara läst hela kvällen, men det är visserligen rätt skönt det med!

Vi försökte att ta ur rådisarna ur buren idag och tanken var att försöka vänja dem vid oss lite mer (Freddie köpte dem för en vecka sedan), men det gick väl sisådär. Den bruna var lite samarbetsvillig och duktig, men den gråvita ville inte alls, så vi lät dem vara efter en stund. Hursomhaver, dom är underbara ♥

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och sova. Nästa inlägg om kärlek kommer imorgon, nu är jag för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0