23/1-2012

Hej vänner!

Fyfan vad less jag är på skolan nu. Fick sovmorgon imorse, och det är väl inget fel på det - nej, felet ligger i att jag skulle börjat 10:45 och då är den lektionen inställd. Nu tänker ni säkert att det inte låter så farligt, men vår skola har twitter som är till för att informera elever om NÄR lektioner är inställda tidigt (så att man som jag kan ta längre sovmorgon). Nu uppdaterade skolan sin teitter redan vid 8:00 imorse om andra lektioner som var inställda med SAMMA LÄRARE. Alltså visste dem att vår lektion också skulle va inställd... förstår ni då nu hur jävla less jag är på skolan?!

Ja alltså. Nu är jag tilslut påväg hem, sitter på bussen nu med en fin Power King! Ska försöka sätta på mig hörlurarna nu och renskriva reportageäcklet, bläh. Pözziz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0