20/1-2012

Godkväll!

Härliga fredag... gud så skönt med helg. Veckorna går äckligt fort, och det känns som om det var helg nyss. Jag klagar inte, det är bara så sjukt hur snabbt allt går!

Kvällen har spenderats hemma hos pojkvännen. Jag har mest umgåtts med råttorna (försökt lära den ena att det inte är farligt utanför buren, medan den andra har sprungit omkring i sängen, på mig, osv osv). Det var en gullig sak med Skepparn dock, han slickade och nafsade på mina fingrar...! Tydligen smakar jag gott :)

För tillfället väntar jag på en nördig pojkvän och letar inspiration till att teckna en yuppienalle till bilden. En yuppienalle enligt min tolkning är en nallebjörn som har formen av en mobil! Tror det kan bli riktigt bra!

Nä, nu ska jag tvinga gulleponken att komma hit. Kram!

På bilden: en lök jag ritade på bilden idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0