7/2-2012 ' praktik

Hallå vänner! Jag befinner mig i detta nu i Solna, där jag under åtta veckor kommer att bo hos min moster, av den anledning att jag praktiserar under denna tid på Sigtunabygden. Jag har varit här sedan i söndags, och har nu jobbat i två dagar - och det är fantastiskt roligt! Sköna människor, hyfsat slappa arbetsuppgifter och bra tider att jobba på. 9:00-17:00! Med en halvtimmes lunch. :) 

Det finns en nackdel dock, och det är att jag saknar min mamma och min pojkvän så otroligt mycket. Speciellt min pojkvän, det är så svårt att vara ifrån varandra när vi setts nästan varje dag under fyra års tid, till att ses varannan helg. Men vi (läs: jag) är starka och klarar detta. ♥

Min lillebror, mamma, jag och min älsklingspojke ♥ i höstas.



Hur mår ni då? Jag mår väldigt bra ändå, förutom att jag är helt slut i kroppen. Ska bli skönt att sova sedan. Nu ska jag i alla fall vänta på att min moster kommer hem så ska vi laga middag; idag blir det lax! Puss

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Vilken fin och trevlig blogg du har. Jag fastnade med detsamma som jag började läsa den.

Hoppas allt är toppen med dig,

och att du får en jättemysig helg,

Kram!

2012-03-09 @ 09:40:16
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0