We are lovers lost in space searching for our saving grace.

God förmiddag där ute. Hur står det till? Här står det till bra  Jag har lite ont i magen och är snuvig men det hindrar inte mig direkt - idag ska jag dra ut min mamma på en powerwalk som heter duga. Hon har för övrigt fått fnatt, min mamma alltså - hon håller på och städar i mitt rum och har beställt hem skor till oss. Va? Jag menar, det händer aldrig annars hah. Men det tackar jag för, såklart. Jag funderar på om jag ska lägga mig i sängen en stund och läsa litegrann. Jag hade inte hunnit så långt i min bok som jag först trodde, så jag har cirka 200 sidor kvar av miljöbeskrivningar och lite handling. Mhm  Men ja, nästa bok i serien är mycket bättre, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Hörs senare!

En bild jag lekte ihop i Photoshop. Jag har fått dille på rymden, igen ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0