Chillin' like a sir

Hallå hallå. Har inte mycket mer att säga än att det är en riktig slappardag idag!  Jag har en otrolig träningsvärk efter gårdagens gympass - det första på över ett halvår. Så jag har i stort sett sovit/läst/suttit vid datorn hela dagen. Plockade lite kläder på karlns rum förut också, men det var inte alltför överansträngande heh  Nu ska jag alldeles strax gå och kolla vad som ska göras till maten, börja med den, äta och sedan funderar jag på att ta ett långbad i hopp om att läsa ut min bok jag läser för tillfället. TTYL

Dagens bilder får karln stå för, på den första bilden leker han med mormor's katt Simson och på den andra bilden gosar han med Denise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0