Long time no see.

Hallå på er.
Längesedan sen sist nu, ledsen för det! Jag har helt enkelt inte hunnit med, även om tankarna har funnits där. Jag har gjort så mycket sedan jag skrev sist - tagit studenten, fått ett jobb på ett äldreboende - firat midsommar - varit på bio - kräftskiva - varit på Gröna Lund - umgåtts med underbara människor - varit på en del bilträffar - tja, sådant man gör på sommaren helt enkelt!  Än har väl sommaren inte tagit slut helt och hållet, men det känns så när dagarna blir kortare och mörkare. Men mysigt med höst och sådär också, såklart!

Nu tänkte jag visa lite bilder från min sommar.
{1. Jag & Clara 5/6-12. 2. Freddie & Tom, midsommar -12. 3. Simson jagar fåglar. 4. Power Meet. 5. Jag & Freddie på Power Meet. 6. Jag, Nike & Ammanda taggar kräftskiva! 7. Midsommar. 8. Solar. 9. Kräftor. 10. Jag visar upp mina slutbetyg. 11. Flaket 5/6-12. 12. Kantareller!}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0