Fun fun

Fan alltså, har glömt bort bloggen totalt....

HEJ PÅ ER! Hur står det till? Här är det bara finfint, fina fisken och allt vad det innebär. Jag har varit ledig från praktiken i två veckor, började igen igår. Så nu sitter jag här igen, och gör ingenting annat än att ringa dagis och skriva korta notiser. Kommer vara här i två veckor till varav båda är kortveckor, så det är skönt.

Så vad har jag gjort dessa veckor som jag inte skrivit något? Jag har bland annat träffat Clara, shoppat, varit hemma, mekat med bil {=tittat på när Freddie gör det} och möblerat om hos Freddieboi. Mest sovit dock, fy satan vad skönt det har varit.

Nej, jag kanske ska försöka göra något nyttigt den sista timmen jag jobbar. Efter jobbet ska jag och moster handla inför påsken, och jag ska - om jag hinner - ta en liten powerwalk och kolla efter jobb. Och jag ska leta reda på min kamera och börja ha den med mig så jag har bilder att visa haha

Men, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

SV; Vad kul! :D Jadå det finns lite olika.

T.ex. Blomkål, vitkål, broccoli, blandsallad, blomkålsmos, broccolimos. Det är lite av det jag brukar ha till :)

Kolla gärna i min kategori "LCHF" där samlar jag massa recept!

2012-04-04 @ 13:06:25
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att du haft en underbar onsdag med allt vad det innebär! Har du nåt kul planerat för imorgon? Skärtorsdag o allt, kanske drar du till blåkulla (skämt o sido!?) :D

2012-04-05 @ 00:56:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej finis! Var med och tävla om ett presentkort på Josign, tävlingen avslutas om två dagar och ALLT som behövs är en kommentar :D

http://adaras.se/2012/april/vinn-250-kronor-pa-josign.html#comment

Ursäktar om du inte gillar tävlingstips <3

2012-04-14 @ 17:06:05
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0