Vart fan är snön?

Hay guys! Hur är läget?

Här är det bara bra. Eller ja, så bra det kan bli när man är skoltrött och allmänt less på allt. Jag har spenderat mitt helg hemma hos mig med min pojkvän då mor fyllde 51 år i fredags - dinosaurie med andra ord! :} Jag köpte två vita hjärtformade skålar {en stor och en liten} som är en godisskål och en jordnötsskål. Annars brukar mamma blanda och det är..... tja, inte gott för oss som inte är så förtjusta i jordnöttisar. 

Men hörni, när fan tror ni snön kommer då? Det är ju första advent och allt, med ingen snö. Det känns inte okej alls! Snö ska det finnas nu, någon skrev till mig på facebook att den ska komma i januari..... ehhhh...... wait what!? Fuck Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0