28/11/11

Ironiskt nog, så kom snön igår. Eller stormen rättare sagt! Nu är iallafall marken lite vit, dock försvinner det nog snart eftersom det ska bli både sol, regn och plusgrader i veckan.

Hur är läget då? Här är det bara bra, sitter i cafét i skolan LITE för tidigt. Tänkte dricka upp mitt kaffe och sedan knalla uppåt till tredje våningen! Måste verkligen plugga....... ligger efter i typ allt, dessutom ett prov idag och ett tal på onsdag som jag måste skriva.

 

Finns det någon datorkunnig här föressten? Visserligen inte många som läser, men någon?! Ska önska mig en laptop i julklapp/födelsedagspresent som klarar av WoW främst, och sen för att kunna plugga på. Har en dator jag tittar på, men som sagt, jag är inte speciellt datorkunnig. :}

Kommentarer
Postat av: Daga

Svar: Haha åh tack! Ja det får du gärna göra ;D

2011-11-28 @ 10:35:25
URL: http://days.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0