Produktiv helg, jajemän!

Hej där kompisar!

Helgen har varit produktiv. Jag har för första gången sedan skolan börjat pluggat ordentligt på helgen, hehe! Jag har bl.a pluggat lite astronomi till ett prov vi ska ha på tisdag, och även gjort två fördjupningsuppgifter till religionen. Känns gött!

Med det har jag blandat lite födelsedagsfirande och WoW-spelande. F's brors fru fyllde år i veckan, så vi fikade där i lördags. Och när F åkte på fest stannade jag hemma och spelade, haha-a! :>

Jag har tyvärr inte hittat någon lista än, vet ungefär vilken jag vill ha men hittar den inte någonstans. Aja, får leta vidare! Nu ska jag nanna kudden för att orka med kommande vecka.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0