Min jul

God kväll!
Min jul var underbar. Firade hemma hos mig, med mormor, moster, mamma och lillebror. God mat, fina julklappar och framför allt; gemenskapen. Jag älskade julen när jag var yngre, mest för julklapparna, men nu så är det endast en hysterisk högtid då jag uppskattar maten och sällskapet mer. Men jag var ändå som ett litet barn. I veckan ska jag och moster in till stan och shoppa på mellandagsrean, förhoppningsvis.
På onsdag ska jag till babu. Nyår och 4-års-dagen ska firas i Enköping.
Och justja, ni får ha lite överseende med att jag är dålig på och blogga just nu. Ni är inte så många ändå, skriver väl mest för mig själv antar jag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Ville önska dig ett gott slut och ett gott nytt år :)

kram

2011-12-29 @ 17:57:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-12-30 @ 02:18:55
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0