Dag 1 / Presentera dig själv.

As known: Mitt namn är Linnéa. Jag föddes 17 februari 1992 i Stockholm och är uppvuxen i Östervåla strax utanför Uppsala! Jag har en pojkvän sedan fyra år tillbaka, vi är även förlovade sedan tre år. Jag är blond, grönögd och vänsterhänt, med två fötter och tio fingrar.

Jag har ett brinnande intresse för böcker, skrivandet, att redigera/layouta och jag gillar även att rita (trots att jag inte är så bra på det), sedan spelar jag väldigt mycket WoW också - vilket jag fått från min pojkvän. Utöver detta umgås jag väldigt mycket med F (min pojkvän) och min mamma som jag beundrar så himla mycket.

Jag går tredje året på gymnasiet. GUC Media, journalistik med multikompetens. Jag älskar som sagt att skriva, men efter dessa tre år så är jag inte säker på vad jag vill bli när jag blir "stor".

Well, det var lite om mig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0